Sry

Förlåt för att jag inte bloggat nåt idag men jag har haft en specialdag i skolan. Det kom massa besökare eller nåt så vi hade annorlunda schema än vanligt. Jag hade slöjd 8.00-9.20 och sen hade jag bild resten av dagen. Hade lunch också såklart ^^
Idag hade jag tänkt plugga men jag får se om jag orkar... Vill bara sova. Ska se på House som jag missade i tisdags också.. Och idag är det Once Upon a Time och Revenge <33333 Längtar
Synd att jag var tvungen att passa Andrea... Annars hade jag kunnat följa med Sara till stallet :) Hoppas det går bra ;)

 

<3333333


Kommentarer
Postat av: Sara. Vi

Jag tycker faktiskt att du ska blogga nu... :D <3 <3

2012-02-20 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0