Sry igen haha

Förlåt för vääääääääääääääääldigt dålig uppdatering... Har nog inte skrivit nåt sen i torsdags tror jag?
I fredags åkte jag iaf hem till Sara efter ridningen och jag och Tove sov där :D Vi hade jätteroligt :D Iaf jag hah ;)
Jag red iaf Gerhard :) Först var jag lite "besviken" för jag ville ha Boyen men Gerhard var jäääättteroooolig att rida! Jag skämtar inte... Överdriver inte ens.
-
Det gick jättebra för mig och Gerhard. Vi hade anridning. Gerhard var skithet och drog på hindret som jag vet inte vad <3 Det var lite läskigt i början eftersom att det gick så fort (tro mig, då gick det fort för jag blir nästan aldrig rädd) men sen började jag lite mer på Gerhard så jag slappnade av lite... Tror jag var rädd var att jag trodde att han skulle vägra... Då hade iaf jag kommit över hindret i den farten x) Inte ens landat mitt i.
-
Under helgen så pluggade jag typ hela tiden. Var ute med Lexie också.
-
Jag kommer nog inte skriva några fler inlägg förrän på torsdag. I bästa fall på onsdag. Har haft/kommer ha en väldigt jobbig vecka.
-
Idag:
• So-prov
Imorrn:
•Sv-prov
•Tyska-prov
•No-läxa (6 elr 7 sid.)
I Övermorrn:
•Idrotts-prov
•Engelska-presentation
-
Ganska mycket alltså så jag pluggar som bara den xD
-
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara. Vi

Yes, äntligen så bloggade du :D <3 <3

2012-02-21 @ 18:10:57
Postat av: Tova & Lina ♥

Jättefin blogg! :D Följa varandra via Bloglovin?

2012-03-17 @ 13:51:37
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0